sobota, 17 października 2015

Początki są trudne

Długo zastanawiałam się nad tym czy założyć bloga czy nie.
Pomimo tego, iż bardzo interesuję się modą miałam obawy ze względu na moją sylwetkę, gdyż nie jest ona moją wymarzoną, ale niestety nie możemy mieć wszystkiego...



Może na początku krótko o mnie :)
A więc urodziłam się 16 lutego 1998r. w stolicy Dolnego Śląska czyli we Wrocławiu i mieszkam tu po dziś dzień.
Swoją edukację zaczęłam można by powiedzieć, że już w 2004r. w którym to poszłam do przedszkola nr.77.
Moim kolejnym krokiem w edukacji była Szkoła Podstawowa nr.93
im. Tradycji Orła Białego do której chodziłam w latach 2005-2011.
Lata 2011-2014 to okres mojego gimnazjum.
Gimnazjum do którego chodziłam to Gim. 29 im. Konstytucji 3 Maja.
Aktualnie jestem na 2 roku nauki w Liceum Ogólnokształcącym 1
na profilu mat-fiz.

Moje hobby to muzyka, moda, pływanie oraz fotografia.
Prócz tego bardzo kocham zwierzęta zwłaszcza psy i konie.
Chciała bym mieć swojego konia, albo przynajmniej mieć możliwość 1/2 razy w tygodniu chodzić do stadniny i na nich jeździć *.*
 

W przyszłości chciałabym zostać psychologiem dziecięcym.
Dlaczego? Ponieważ lubię dzieci i pracę z nimi, oraz bardzo lubię pomagać innym.




 Moim największym wsparciem są moi kochani rodzice.
Zawsze mogę na nich liczyć i mogę z nimi porozmawiać dosłownie o wszystkim.






Jeśli chodzi o znajomych z którymi szczerze mogę pogadać to nie mam ich zbyt wielu, jest może ich może 5, bo lepiej mieć garstkę prawdziwych, niż masę fałszywych.





Na razie to chyba będzie na tyle. Niedługo zacznę już dodawać zdjęcia z jakiś sesji i mam nadzieję, że nie tylko mi się będą podobać wpisy, ale również wam.
Wszelkie pytania, opinie i propozycję proszę pisać w komentarzach.




6 komentarzy:

  1. Tak począdki są zawsze trudne ale propsy za to że jednak odważyłaś się i zdecydowałaś na ten pierwszy, najtrudniejszy krok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, oby więcej takich i dłuższych ;)

    Ps. Pierwsze foto wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postów na pewno będzie więcej :)
      Co do pierwszego zdjęcia, będzie post stylizacji w tej koszuli :)

      Usuń
  3. Fajnie że masz wkoło siebie takich ludzi, na których możesz liczyć. Zwłaszcza rodziców... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Jeśli się coś robi to wsparcie jest najważniejsze ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com