sobota, 31 października 2015

Halloween

Dzień 31 października jest uznawany za dzień Halloween.
Nie jest jednak święto katolickie i osoby które obchodzą ten dzień są wyśmiewane lub źle oceniane. Według mnie nie jest to w ogóle żadne święto, a dopóki ktoś ten dzień traktuje jako zwykłą zabawę (przebranie się i zbieranie cukierków) to nie widzę w tym nic złego, ale jeśli ktoś wzywa duchy lub stawia znak równości między Halloween a dniem wszystkich świętych, to tu jest już problem.

No cóż, ja ten dzień wykorzystałam do zabawy w różne makijaże :D
W sumie nie ma co się tu rozpisywać.
No to lecimy z fotkami.



 Bluza SSG - Urban City


Przy okazji chciałabym bardzo serdecznie polecić książkę 
Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu z Red Lipstick Monster
Tajniki Makijażu.
Ta książka to zebrane najważniejsze rzeczy na temat makijażu w jednym miejscu <3

 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne Halloweenowe makijaże :) Muszę kupić sobie tę książkę :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże na szybko. Miałam zrobić coś lepszego ale niestety nie pomyślałam o tym wcześniej i robiłam post na ostatnią chwilę.
      Co do książki to bardzo polecam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Red Lipstick Monster, jest świetna :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam jest świetna, również jako osoba prywatna ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com