czwartek, 22 października 2015

Red checkered shirt


Witajcie kochani :)
 Dziś przychodzę do was w dość luźnym oraz prostym połączenia.
Mój pomysł to czerwona flanelowa koszula w kratę, czarna bokserka oraz jeansy. Jest to mój pierwszy post o stylizacji więc nie jest on może profesjonalny, ale dla mnie najważniejsze abym robiła to co kocham i abym się dobrze czuła w tym co noszę, ponieważ to jest mój styl :) Mam nadzieję, że wam się spodoba mój post i styl mimo tej prostoty.
No to nie ma na co czekać, jedziemy z tematem :D

https://instagram.com/bandzix/

Scenerią do dzisiejszych zdjęć, było podwórko przedszkola.
A podczas sesji towarzyszyła mi moja przyjaciółka Karolina.



 BUTY- Deichmann (podobne)
SPODNIE- CROPP (klik)
BOKSERKA- Plac Świebodzki
KOSZULA-  Moja koszula jest męska i robocza :) (podobna)

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com