piątek, 13 listopada 2015

SLAVICA

Wczoraj planowałam, że dziś w końcu wybiorę się na zdjęcia.
Niestety wczoraj moja mamcia miała mały wypadek i ponad 5h spędziłam z nią w szpitalu. Ok 3 w nocy wróciłam do domu.
Do szkoły poszłam tylko na 2 lekcje, ponieważ miałam próbną maturę z fizyki. Za chwilkę idę się położyć spać, może jednak uda mi się jeszcze dziś wybrać na małą sesję, a jeśli nie to lecę jutro od rana. Bez względu na pogodę.
A po tym krótkim (może dla niektórych "przynudawym")wstępnie czas przejść do sedna dzisiejszego posta :P 




Dzisiaj chciała bym pokazać bluzę SLAVICA, która pochodzi od 
Cleo & Donatana. 
Prócz bluzy którą za chwilkę pokażę posiadam jeszcze niebieską bluzeczkę, która też znajdzie swoje miejsce w jakimś poście.
 Obie te rzeczy kupiłam na stronie Urban City.



 Na dzisiaj to tyle. Życzę wszystkim udanego weekendu <3

2 komentarze:

  1. Kolerzanka niszczy ci zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka *
      Ci *

      I nikt mi nic nie niszczy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com