niedziela, 29 listopada 2015

Toaletka

Już jako mała dziewczynka marzyłam o tym, aby mieć swoją własną toaletką. Niestety jakoś nigdy nie udało mi się takowej zakupić.
Jakiś czas temu na instagramie Deynn zauważyłam prześliczną białą toaletką, właśnie taką o jakiej marzyłam. Postanowiłam sobie, że zacznę zbierać pieniądze i kupie ją sobie, jednak mój tatuś wpadł na pomysł, że sam mi ją zrobi :D
I szczerze muszę przyznać, że wyszła nieziemsko. Co prawda nie ma 3 okrągłych luster tylko 1 ale ogólnie to jest wyjątkowa no i jedyna w swoim rodzaju :)


Tak powstawała toaletka. Jedyne co było gotowe to zwykłe biurko. Żałuję, że nie mam fotek poszczególnych faz robienia, tylko w sumie już sklejone. 


 Jestem mega szczęśliwa, że mam swój mały kącik, na wszystkie kosmetyki itp.
A do mojego taty przyszły już 3 zamówienia :D


Wszystkie widoczne kosmetyki są z AVON
Króliczek + uchwyty TIGER
Lampa UV Alle Paznokcie


18 komentarzy:

  1. Super masz tatę. Fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mieszkam we Wrocławiu bo bym się zgłosiła i kupiła taką od Twojego taty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D
      Miło mi, że toaletka podoba się też innym :)
      A jeśli chodzi o zakup toaletki to polecam poszperać po allegro ;)

      Usuń
  3. Taki tata to skarb. Fajna ta toaletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za mała buteleczka perfum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tą różową? :)
      Woda toaletowa Secret Fantasy cena 64zł za 5o ml, ale często są przeceny.
      Są 2 rodzaje. Te które ja mam są bardzo słodkie :) Nie wiem jak te niebieskie ponieważ jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;)

      Usuń
  5. piękna jest! Niewiarygodne, tata bardzo się postarał :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj postarał się i to mega :) Prawie miesiąc ją robił, ale zrobił.

      Usuń
  6. Pozazdrościć taty!
    Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :( sama chciałabym mieć taką toaletkę :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tato lub chłopak też Ci zrobią? :D
      A jak nie to pozostaje sklep. Np na OLX są też fajne i nie zbyt drogie ;)

      Usuń
  8. śliczna :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś podać wymiary toaletki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Długość 85cm
    Szerokość 60 cm
    Wysokość biurka 75 cm + 50 cm dostawka (tj szafki +lustro)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com