poniedziałek, 9 listopada 2015

Wakacyjne zdjęcia w Ogrodzi Japońskim :)

Dawno nie było post jednak pogoda nie ułatwia mi tego, aby się szybko pojawiały. Cały czas zimno i deszczowo.
Jednak nie zostawię bloga bez postów. Dzisiejszy post będzie zawierał foteczki robione jeszcze w wakacje.


Wakacje to chyba najbardziej lubiany okres podczas całego roku przez wszystkich uczniów czy studentów.
Pomijając fakt, iż nie trzeba chodzić w tym czasie do szkoły można odwiedzać parki czy ogrody i patrzeć jak wszystkie roślinki pięknie rosną. Tak też i ja w wakacje odwiedziłam Ogród Japoński.
Wstęp kosztuje marne 2zł, a Ogród jest przepiękny.



 4 października swoją premierę miała książka "Tajniki Makijażu" Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu
bardziej znanej jako Red Lipstick Monster
Tego też dnia we Wrocławiu odbyło się spotkanie autorskie :)



Bardzo serdecznie polecam tę książkę, każdej kobiecie i dziewczynce która chce się nauczyć dobrze wykonywać swój makijaż, oraz tym które chcą go podszkolić :)

2 komentarze:

  1. Fajny post i śliczne zdjęcia ;)
    Zazdroszczę spotkania z Ewą. Też chciałam iść ale niestety musiałam pilnować brata i moje marzenie chyba nigdy się nie spełni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, ale na pewno będziesz miała jeszcze kiedyś możliwość spotkania się z Ewą ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com