środa, 30 grudnia 2015

Grudniowy ShinyBox + Nagroda konkursowa


Jak już pisałam w poprzednim poście o Świątecznych prezentach przyszedł do mnie Grudniowy ShinyBox.
Dzisiaj napiszę parę słów o pudełeczku. Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam również do przeczytania postu o Październikowym pudełeczku, które zamówiłam sobie na początku grudnia :)
W grudniowym boksie, znalazło się aż 5 na 7 pełnowymiarowych produktów, 2 produkty były gratisem :)


Pamiętajcie, że swoje pudełeczka możecie zamawiać na :
http://shinybox.pl/?ref=1f14b97


W środku znalazły się produkty, takich firm jak:
MOKOSH ; VIANEK ; BODY BOOM ; OILLAN ; NEAUTY MINERALS ; SIGNAL ; BIOLIQ

Zapraszam na przegląd :)




Olejek z limitowanej edycji wyprodukowany przez markę MOKOSH na specjalne zamówienie ShinyBox. Kompozycja zapachowa pomarańczy z cynamonem zapewni Ci fantastyczne doznania i zapewni głęboki relaks w długie zimowe wieczory. 
Cena: 65,00 zł/100 ml
W pudełku: 100 ml (produkt pełnowymiarowy),(edycja limitowana)

 Bardzo ładny zapach, a olejek cudownie nawilża ciało.

 

VIANEK - Krem pod oczy

 Lekki krem o nietłustej konsystencji, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu skóry.
Cena: 25,00 zł / 15 ml
W pudełku: 15 ml   (produkt pełnowymiarowy), (przedpremiera)



Peeling z limitowanej edycji, przygotowany specjalnie dla ShinyBox! Stworzony z wysokiej jakości kawy i wielu naturalnych składników. Cynamon oraz unikalne olejki w tym produkcie poprawiają mikrokrążenie oraz wygładza skórę. BodyBoom ma również działanie rozgrzewające, a przez to antycellulitowe.
Cena: 65,00 zł / 200g
W pudełeczku: 50g (edycja limitowana)

To mój pudełkowy ulubieniec. Zapach jest bardzo mocny.
Zastanawia mnie czy reszta peelingów też ma taki mocny zapach.


 

Krem skutecznie wzmacnia naczynka oraz chroni nadwrażliwą skórę skłonną do zaczerwienień. Produkt hipoalergiczny, przywraca fizjologiczną równowagę skóry, wspomaga naturalne mechanizmy ochronne skóry.
Cena: 22,00 zł / 50 ml
W pudełku: 50 ml (produkt pełnowymiarowy)
 

 NEAUTY MINERALS - Cień mineralny

Mineralne cienie do powiek to naturalne kosmetyki do makijażu, zawierają czyste pigmenty mineralne, są niezwykle wydajne i bardzo trwale. Cienie mogą być stosowane zarówno na mokro jak i na sucho.
Cena: 14,90 zł / 1g
W pudełku: 1g (produkt pełnowymiarowy)



Najbardziej zaawansowana pasta do zębów, aby zapewnić Twojej rodzinie jeszcze lepszą i kompletną ochronę jamy ustnej. Pasta zawiera mikrogranulki do skutecznego czyszczenia przestrzeni międzyzębowych oraz cynk, który zapewnia ochronę przed bakteriami i płytką nazębną.
Cena: 10,00 zł / 75 ml
W pudełku: 75 ml (produkt pełnowymiarowy)


(Gratis)





Jeśli już jesteśmy przy ShinyBoxie to wrzucę od razu zdjęcia mojej nagrody. ShinyBox jakiś czas temu zorganizował konkurs 
"ZNAJDŹ MNIE JEŚLI POTRAFISZ"
Było aż 8 etapów, a w każdym etapie było 2 zwycięzców. Ja zwyciężyłam w 2 etapie Odpowiadając na pytanie:


Nagrody jakie otrzymałam :

17 komentarzy:

  1. Super jest to pudełeczko, ja też sobie zamówiłam, ale niestety olejek przyjechał zbity... Jestem mega zła bo głównie to na nim mi zależało, bo mam też box z beglosy i tam też był tylko inny zapach, ale był nie zbity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi przykro, bo olejek jest naprawdę niesamowity. Zapach jest przepiękny, intensywny ale delikatny. To idealne połączenie pomarańczy z cynamonem. Zastanawia mnie jaki zapach był w pudełeczku z beglosy?

      Usuń
  2. Fajne pudełeczko tylko szkoda, że aż 2 produkty to cynamon i że próbki są z ograniczeniami wiekowymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście nie przeszkadza cynamon, a jeśli chodzi o produkty z ograniczeniami to w moim przypadku stanowią idealny prezent próbek dla mamci :D

      Usuń
  3. Bardzo mnie się to podoba *-* ten olejek mnie zachęca 😆 chyba też sobie zamówię box 😍 Co do recenzji 10/10 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A jeśli chodzi o box'a to bardzo polecam :)

      Usuń
  4. Jak sprawuje się peeling z Body Boom? Jaka jest jego wystarczalność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W torebeczce (tu) było 50g. Jestem po 4 kąpielach, a peelingu zostało jeszcze na 2/3 razy, więc jest mega wystarczalny :)

      Usuń
    2. A jak jest jeśli chodzi o zapach?

      Usuń
    3. Zapach jest bardzo intensywny. Bardzo mocno czuć kawę oraz cynamon. Jeśli ktoś nie lubi mocnych zapachów, to nie będzie produkt dla niego. Nie wiem natomiast jak inne peelingi tej firmy :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie nie ma szału :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szału nie ma, ale nie ma co narzekać. Zawartość pudełeczka bardzo fajna, zwłaszcza olejek, peeling i krem pod oczy :)

      Usuń
  6. Pretty! This was a really wonderful article. Thank you for providing these details.


    My webpage - the walking Dead road to survival hack

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz może zamawiać również inne boxy czy tylko Shiny?
    Czy jesteś stałą subskrybentką czy jednorazowa akcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to moje 2 zamówienie od Shiny - nie jestem stałą subskrybentką. Jeśli chodzi o inne firmy z boxami to penie kiedyś zamówię z innej firmy :)

      Usuń
  8. Dlaczego nie ma nowych postów? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ ostatnio, często choruję i niestety nie mam jak iść na sesję :c Ale postaram się niedługo coś wrzucić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com