niedziela, 6 grudnia 2015

Koronkowe body

 

Dzisiaj będzie post o niebieskim koronkowym body.
Szczerze mówiąc nie polecam samego body (tym bardziej koronkowego) w zimne dni. Ale jeśli weźmiemy do tego jakąś grubą koszulę, albo kurteczkę ze skóry jest całkiem ciepło :)
 Do tego body pasowała by czarna spódniczka, ale niestety nie w taką pogodę, dla tego wzięłam spodnie.


DZISIAJ SĄ MIKOŁAJKI <3
Z TEJ OKAZJI ŻYCZĘ WSZYSTKIM Z WAS WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE.
Ja swoje Mikołajki spędziłam na planie <3

11 komentarzy:

  1. Czemu *U*K*?
    united kingdom ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie ;) W chwili kupowania myślałam o mojej mamci. K = Katarzyna <3

      Usuń
  2. Skąd te czasre buty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deichmann ale były one kupione w tamtym roku.
      Z tego co wiem cena była niecałe 1oo zł

      Usuń
  3. Ale masz gruby tyłek :o czy vlogerka nie powinna być szczupła i ładna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem vlogerką bo nie nagrywam vlogów.
      Bardziej blogerką. A co do mojego wyglądu to akurat ciebie skarbie nie powinno interesować. ;)

      Usuń
  4. Opowiesz o co chodzi z tym Dawca.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na tę stronę to wszystkiego się dokładnie dowiesz ;) Ja na pewno zrobię kiedyś o tej treści post, ale jeszcze nie wiem kiedy ;)

      https://www.dawca.pl/

      Usuń
  5. Stwierdźmy fakty… Jesteś gruba i moim zdaniem ze swoją (również nieciekawą) aparycją nie powinnaś reklamować ubrań, które i tak nie pochodzą z jakiś wyszukanych sklepów. No chyba, że robisz blog ukierunkowany dla ludzi ubogich i prostych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko i wyłącznie Twoje zdanie.
      Bloga zrobiłam przede wszystkim dla siebie, a nie pod publikę jak to teraz robią co niektórzy. Robię po prostu coś z czym czuję się dobrze i co sprawia mi radość. Nie mówię nikomu masz to kupić, a w tym masz nie chodzić. Każdy ma swój styl i gust i robi to co uważa za słuszne. A jeśli chodzi o moją sylwetkę to radzę pierw poczytać początkowy post i się dowiedzieć o mnie troszkę więcej a potem oceniać ;) Miłego dnia i pozdro

      Usuń
    2. Ty chyba nie widziałaś/eś grubej osoby...
      Wg śmieszne że wypowiedział się anonim zamiast pokazać twarz. Przypadek że hejty są zawsze z anonima? Nie wydaje mi się. A co do tej dziewczyny to najważniejsze że dąży do swojegi ideału i że robi to co kocha i dla siebie a nie dla jakiś profitów. A jeśli robi dla "ubogich i prostych ludzi" to źle? Sory ale ja nie jestem biedna ale wolę ciuchy kupować tańsze niż 300zł za zwykłą bluzeczkę tylko dla tego że jest np znaczek nike czy adidas skoro taką samą ale bez znaczka kupię za np 25

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com