piątek, 25 grudnia 2015

Świateczne prezenty

Dziś w ten wieczór Bożego Narodzenia dodaję post z prezentami jakie znalazły się pod w Wigilię choinką w moim domu :)
W tym roku to ja byłam św. Mikołajem ponieważ moja mamcia, która co roku robiła prezenty niestety miała mały wypadek i jej kolano odmawia posłuszeństwa.


Na początku paczka którą robiłam mojej wychowawczyni na Mikołajki

 
W tym roku mamy w domu 2 choinki. Jedną mam u siebie w pokoju, a druga jest w pokoju u rodziców.


 W przyszłym roku chciała bym mieć u siebie białą choinkę, ale zobaczymy czy się uda :P
Ok, to teraz czas na prezenty domowe ;)

Mamusia:


 Tatuś:


 Brat:


Psiak:
(Mój psiak jest dla nas mega ważny i on też miał święta) :)


 Dla siebie kupiłam:


 O ShinyBox będzie osobny post z zawartością i moją opinię ;)


Życzę wszystkim dużo zdrowia, szczęścia, błogosławieństwa Bożego, a przede wszystkim ciepłych świąt spędzonych w gronie najbliższych.

2 komentarze:

  1. Tez chciałam białą choinke w domu, lecz sie niestety nie udało ale one są świetne :D
    prezenty całkiem ciekawe :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to białe choinki muszą być dobrze zapakowane, bo jeśli przechowujemy je w zwykłym worku to czarnieją :(
      Ale kiedyś i tak sobie takową zakupię, bo jest piękna i magiczna :)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com