niedziela, 24 stycznia 2016

Kurtka w kratę

Hej kochani :*
U mnie zima trwa w najlepsze, pada śnieg, jest zimno i biało.
W takie dni nic nie chce się robić, prócz leżeć w ciepłym łóżeczku z gorącą czekoladą pod ciepłym kocykiem. W takie zimne dni nawet sprzęt odmawia posłuszeństwa. 
W piątek poszłam na małą sesję, jednak mój aparat po 10 minutach rozładował się i z 3 kresek było 0 :/
No, cóż najważniejsze że jest chociaż kilka zdjęć ;)
Dzisiaj do pokazania mam nową cieplutką bluzę z Croppa, kurtkę w kratę, a do tego zwykłe czarne spodnie i buty na koturnie.




 Zdjęcia miałam dorobić wczoraj i zaraz po tym dodać tem post, jednakże byłam na planie "Pierwszej Miłości" więc nie bardzo miałam jak, dla tego w poście będą tylko te zdjęcia które zrobiłam w piątek, a jutro udam się na kolejną sesyjkę ;)
Mam nadzieję, post wam się podobał.
Życzę wszystkim udanego dnia <3

44 komentarze:

  1. Super ;) pozdrawiam
    worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta kurtka :D http://lobuzkablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kurteczka! Zdjęcia tez jak najbardziej pozytywne! Ciekwy post - na temat! :) Pozdrawiam lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe wiem dlaczego ale uwielbiam zdjecia na takich tlach haha ladnie ci w tym kolrze ust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne dobre tło to podstawa ;)
      Według mnie nie jest one idealne, ale jest w takim miejscu, że mam dobry i łatwy dostęp aby robić fotki ;)

      Jeśli chodzi o szminkę to jest ona z AVON :)

      Usuń
  5. Tło jest genialne! Fajny blog, czekam na kolejne posty! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Kolejny post pojawi się już niedługo. Obiecuję ;*

      Usuń
  6. Wrocław? Och, ukochany Wrocław! :-) Miasto moich studiów :-)
    Śliczne zdjęcia - piękna bluza! Coraz rzadziej nosze ubrania z Croppa, ale chyba czas się wybrać na małe polowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Wrocław <3
      Jeśli chodzi o Cropp jest to mój ulubiony sklep. Właśnie parę dni temu znów byłam i kupiłam sobie fajną czarną kurtkę (na pewno będzie z nią post) :)

      Usuń
  7. Ślicznie Ci w rozpuszczonych włosach:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne to one są gdy są wyprostowane :)
      Ale dziękuję ;*

      Usuń
  8. Bardzo fajna bluza i zdjęcia :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie zima jest bardziej surowa i śnieg za kostki! fajne zdjęcia ;)
    zapraszam na nowy post ♥ queenxfangle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten bezrękawnik jest ładny :) A tak to świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kurtka - nie bezrękawnik.
      Te szare rękawy są od kurtki ;)

      Usuń
  11. Popracuj nad jakością zdjęć :) alvfhs.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam aparat jaki mam :(
      Oczywiście będę robić wszystko by jakość zdjęć była lepsza, ale wiadomo. Złośliwość rzeczy martwych ;)

      Usuń
    2. W tym wypadku to kwestia kadru bardziej, niż samej jakości ;)

      Usuń
  12. ja tak wlasnie spedzam czas - pod kolderka z gorącym kakao :P najlepiej! kurtka super. i zazdroszcze ze bylas na planie pierwszej milosci i zdj z mateuszem !
    co powiesz na wspólną obserwację? zapraszam bardzo serdecznie do siebie na emmadeline.blogspot.com :*
    a co do jakosci zdjęc - nie przejmuj się. sesje dla slawnych blogerek wykonuja profesjonalisci. a przeciez od czegos trzeba zacząć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze foteczki z innymi aktorami ;)
      Dziękuję za miłe słowa - one dodają chęci do działań ;*

      Usuń
  13. Fajna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie po modowe inspiracje:
    typcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. :) zdjęcia ciekawe, mam pomysł na to abyś poprawiła ich jakość, znajdź jakiegoś fotografa, który kształci swój warsztat i w zamian za zdjęcia róbcie je razem.. fotograf będzie miał coś dla siebie a Ty dla siebie - kwestia dogadania szczegółów.. fajna stylizacja + świetne miejsce i macie dobrą sesję :)
    Będę zaglądać częściej i trzymam kciuki na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Na razie wolę zdjęcia jednak robić sama, ponieważ nie mam aż tyle pewności siebie, aby pozować przed kimś. Myślę, że gdy bym miała lepszy aparat też było by dużo lepiej ;)

      Usuń
  15. Super kurteczka!!! :) bardzo fajne zdjecia, najbardziej podoba mi sie ostatnie z aktorem PM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :)

    www.fashionbypauluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci zazdroszczę tej zimy <3

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima potrwała u mnie aż 2 dni ;D

      Usuń
  18. Zdjęcia bardzo ładne :) podoba mi się bluza! Zazdroszczę bycia na planie :) pozdrawiam cieplutko i obserwuje ! Foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie do końca pasuje mi ta kurtka do bluzy, szczerze mówiąc. I niech fotograf robi Ci zdjęcia nie chwytając tyle tła, jeśli masz skupić się na pokazaniu ubioru :) Poza tym, na moje oko, trochę za dużo ich jest ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam fotografa. Zdjęcia robię sobie sama :)

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com