sobota, 2 kwietnia 2016

z Małą Mi przez życie ;D

Często są takie dni, że nie mam pojęcia co dziś na siebie założyć, albo takie w których
mam ochotę założyć zwykłe luźne dresy. Uwielbiam to uczucie, a przecież najważniejsze
jest to aby to nam było wygodnie i abyśmy to my czuli się dobrze
W ostatnim czasie pogoda robi się coraz lepsza. Więc dziś przychodzę z propozycją na wiosenne dni.
Uważam, że czarne leginsy z NIKE oraz żółta bluza  z Małą Mi to dobra kompozycja na takie dni jak dziś.

Przy okazji robię test tatuaży. Czytałam o nich dużo, oraz widziałam kilka youtuberek, które testowały te
tatuaże i wyniki były różne. Jeśli chodzi o samo zrobienie nie ma większego problemu. Tatuaże bardzo łatwo przyklejają się do ciała i się nie rozmazują. Zastanawia mnie jak długo będą się trzymać :)


 Szminka jaką mam na sobie jest z LUXE - AVON
Przy okazji bardzo polecam perfumy AVON DREAMS. Zapach jest przepiękny i bardzo delikatny.

11 komentarzy:

  1. mam ten perfum uwielbiam go *O*
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała mi jest świetna ;p obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam koszulkę z takim samym napisem. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam dzoanablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała mi jest genialna ! Mam z nią koszulkę :D Jej teksty sa .... Mega !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam ;) Prócz tej bluzy mam jeszcze 2 koszulki, gdzie napisy są również super ;D

      Usuń
  5. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    bluza jest czadowa aaaa sama dumnie bym nosiła <3
    i piękny kolor pomadki <3


    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne legginsy! super sty! <3

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Czy ty nosisz baleriny i skarpety razem? Wiesz, że to fail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tam nie mam skarpetek? :/
      Tylko gołe stopy, polecam okulistę ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com