niedziela, 29 maja 2016

Photography is my life - second face

WOW...
Po raz pierwszy nie było mnie tu aż tyle czasu :o
Za dużo rzeczy do ogarnięcia, a za mało czasu. Ale to się zmieni.
Nie obiecuję, że w tygodniu będzie 3/5/7 postów, ale raz w tygodniu będzie na 1oo % ;) Ktoś mądry mi ostatnio napisał, że "Trzeba znalezc czas dla czytelnikow xd" i tak też się stanie :)


Wróciłam i dziś pokazuję coś troszkę innego niż dotychczas.
Dziś nie będzie moich zdjęć i opinii modowych. Dzisiaj chciałabym po części
pokazać wam moje inne hobby
Hobby, które tak samo jak pisanie bloga sprawia mi ogromną radość, a może nawet i większą.Mianowicie chodzi o fotografię. Może nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie, ale chcę zajmować się tym co kocham i tym co sprawia mi radość. Czymś co może uszczęśliwić nie tylko mnie, ale również innych.


  



Sesja odbyła się dnia:  27 maja 2016r.

Sceneria:  Wały oraz Ostrów Tumski

Moja modelka: Joanna Pajor (Snapchat: rit798) 




 

 To chyba tyle tytułem wstępu. Zapraszam serdecznie do oglądania dalszej części postu czyli zdjęć i zachęcam do zostawiania swojej opinii w komentarzach :)



 Zdjęcia niestety nie zostały wykonane profesjonalnym sprzętem, ani przez profesjonalistę.
Ale mimo wszystko wydaję mi się, że nie jest tak źle :P


I pamiętajcie kochani, że w życiu trzeba dążyć do wyznaczonych sobie celów.
Marzenia są po to aby je realizować. Ona same się nie spełnią. Trzeba im trochę w tym pomóc.
Nie ważne czy Twoim marzeniem jest zostać modelką, aktorem, muzykiem...
Możesz marzyć o idealnej figurze, bogactwie, sławie, lub po prostu o zdobyciu szczytu góry.
Ale w tym wszystkim najważniejsze jest to, aby się nie poddawać, bez względu na wszystko.
Za każdym razem gdy upadniesz, podnieś się. Otrzep tyłek i idź dalej.
WALCZ! Bo dopóki walczysz jesteś na wygranej pozycji.

16 komentarzy:

  1. Fajny blog :) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja! Świetna masz pasję! Rozwijaj ja!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post xD
    Masz talent do robienia zdjęć. Mam nadzieję, że zdobędziesz pieniądze i kupisz sobie profesjonalny sprzęt lub, że jakaś firma się do ciebie odezwie o współpracę. Foty kozak, modelka też niczego sobie. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez interesuje sie fotografia. Tobie naprawde niezle to wychodzi. Jedyne, co troszke mi przeszkadza to przesadzenie z obrobka, w niektorych przypadkach, ale mimo to zdjecia mi sie podobaja :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać , że potrafisz robić zdjęcia. Musisz dodawać ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to co robisz. Fakt fotki może nie są profesjonalne ale na takie wyglądają ;) Wiele im nie brakuje. Niby robienie zdjęć nie jest wielką sztuką, a jednak.... Niektórzy nie potrafią zrobić zwykłego, głupiego ujęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Dużo w nich uroku i ciepła.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Będę zaszczycona jak polubisz mój fanpejdż i zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja i zdjęcia naprawdę fajne :) No i to miejsce *-* To Wrocław, prawda? :) Kocham to miasto i uwielbiam do niego przyjeżdżać na wakacje :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sesja! Powodzenia w doskonaleniu pasji :)
    Pozdrawiam :)
    https://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia i piękna TY :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Czym robiłaś zdjęcia? Bardzo są ładnie wyszły.
    Modelka też daje radę XD
    Bardzo podoba mi się to, że robisz coś co kochasz mimo iż nie jesteś w tym profesjonalną, to dążysz do tego. Oby tak dalej. Zostaję tu na dłużej i będę śledzić twój rozwój xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja! <3
    Naprawdę wyszła doskonale w każdym calu.
    Ja również bardzo lubię robić zdjęcia i do nich pozować.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia:) Ja zawsze walczę z tym aby zrobić jakieś fajne.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Asia ma piękną figurę!! :)

    Zapraszam do mnie, zaobserwuj- a na pewno się odwdzięczę:
    BLOG TEYZZ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com