niedziela, 12 czerwca 2016

Good day

Dzisiaj kolejny post związany z moim hobby czyli fotografią - sesja zdjęciowa Asi.
Na pewno nie jest to ostatnia jej sesja na moim blogu, ponieważ w zanadrzu mam już gotowe kolejne zdjęcia oraz pomysły na sesje. Powiem szczerze że nawet nie sądziłam, że robienie zdjęć może sprawić taką frajdę tym bardziej jak współpracuje się z taką profesjonalistką jak Asia :D
Od ostatniej sesji minęło 2 tygodnie. W tym czasie zakupiłam sobie aparat, ponieważ robienie sesji zdjęciowej telefonem wygląda śmiesznie. Oczywiście aparat nie jest profesjonalnym sprzętem za 2/3 tysiące. Kupiłam go od kogoś za 150 zł i jak za tę cenę jestem z niego bardzo zadowolona ;)
Nie ma co się więcej rozpisywać i zanudzać, więc lecimy :)

6 komentarzy:

  1. Sesja fajna, dobrze ci idzie ;) bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Asia ładnie wygląda, bo to ona jest na zdjęciach..

      Usuń
  2. Zmieniłeś sie Asiu ^^ przez te 10 lat odkąd chodzilismy do jednej klasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz:) Bardzo lubię total black stylizacje;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się że ASIA świetnie wygląda ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, zmysłowe i kobiece! Świetnie wyglądasz w tym komplecie! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/06/bday.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com