środa, 29 czerwca 2016

IN MY BAG...

Dziś postanowiłam wysypać wszystko z mojej torby i zaprezentować Wam co się w niej skrywa.
Jak wiadomo torba kobiety z reguły bywa ciężka jak kamień. Nosimy masę rzeczy, które nam się nie przydadzą, ale "są nam potrzebne" :D Właśnie przez to nasza śliczna mała torebka, staje się ciężka niczym worek ziemniaków. Jednak patrząc na to z nieco innej perspektywy, nie musimy się martwić gdzie schowamy np. butelkę z wodą. Pewnie nie jednej z was zdarzyło się, że Twój chłopak prosił Cię, abyś mu coś przechowała w swej torebce. To właśnie jest przewaga. Najlepsze jest to, że jest mnóstwo rodzai, kolorów, wielkości przez co każda z Pań znajdzie w końcu tę jedyną. Przyznam szczerzę, że ja nie mam jeszcze swojej ulubionej torebki, ale
mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu ;)



 Co do kart. Chyba wszyscy lubimy chodzić na zakupy i mieć z tego dodatkowe korzyści np. upusty czy zbieranie punktów, które następnie można wymienić na nagrody. A Wy do jakich sklepów macie karty?
Wśród moich 2 są wyjątkowe, a mianowicie DAWCA(karta klubu) i DKMS
  • https://www.dawca.pl/
  • https://www.dkms.pl/pl/zostan-dawca
Jeśli ktoś może (spełnia wymogi) i chciałby pomóc to zapraszamy ;) To nic nie kosztuje, a może uratować komuś życie. :) A jak chyba wszyscy wiemy, życie jest wspaniałym darem, danym nam od Boga.
I tym pięknym akcentem zakończę dzisiejszy post. Miłego dnia ;*

8 komentarzy:

  1. Moja zawartość wygląda podobnie :) Do tego jeszcze noszę wodę termalną, smakołyki dla psiaka i gumy do żucia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja torebka jest wyjątkowo lekka, bo zazwyczaj mam w niej tylko chusteczki, portfel i telefon. Jestem jakimś kobiecym ewenementem:)
    Spójrz na przedostatni akapit, bo chyba z rozpędu zrobiłaś błąd.
    Pozdrawiam, nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ten denerwujący tekst "kochanie schowasz to do siebie?"
    A kilka minut przed wyjściem "Po co Ci taka wielka torba?" :D

    Stałym i nieodłącznym elementem każdej mojej torebki są: portfel, perfumy, telefon i chusteczki, a wszystko inne to już loteria :P

    Odnośnie kart, mam ich mnóstwo min. do Hebe, Home&You, CCC, Świat książki, Ikea, Pizza Hut, Payback i wiele innych.
    rudacodziennosc.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy :)
    zapraszam również do siebie, wakacyjny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się z Tobą dzieje? Dlaczego nie ma postów? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, a co do piosenki to ją uwielbiam :)
    Może wspólna obserwacja ? jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie stałym elementem są portfel, klucze, telefon, czytnik e-book, pomadka i żel antybakteryjny ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Jednakże jeśli Twój komentarz się nie pojawił, oznacza to, że został przekroczony pewien stopień, który na tym blogu nie jest akceptowany. - w tym wypadku, zapraszam do skontaktowania się ze mną po przez mojego e-maila : ulcia.banda@gmail.com